RU

“Netflix” süni intellekt reklamlarını seriallara inteqrasiya etməyi planlaşdırır

2026-cı ildə striminq xidməti süni intellekt tərəfindən yaradılmış reklamı təqdim etməyə başlayacaq, həmin reklam şounun ortasında və ya istifadəçi reklamla dəstəklənən planlarında pauza düyməsini basdıqda nümayiş olunacaq. Bu barədə SİA xarici mətbuata istinadla xəbər verir.

“Netflix”in reklamçılar üçün təşkil etdiyi “Upfront” tədbiri zamanı şirkətin reklam üzrə prezidenti Ami Reynhard, istifadəçi kontentinin yaradılması üçün generativ süni intellektdən istifadə edən interaktiv reklamın gələcək funksiyasını nümayiş etdirib.

Bununla belə, hədəfləmənin necə işlədiyinin təfərrüatları qeyri-müəyyən olaraq qalır. Videoların baxış tarixçəsinə və ya izləyicinin hazırda baxdığı məzmuna əsaslanaraq uyğunlaşdırılacağı ilə bağlı heç bir izahat verilməyib. Reynhard qeyd edib ki, reklam abunəsi olan istifadəçilər platformada ayda orta hesabla 41 saat vaxt keçirirlər.

“Netflix”in baş direktoru Ted Sarandos hesab edir ki, süni intellekt texnologiyaları təkcə reklamçılara deyil, həm də məzmun yaradıcılarına kömək edə bilər. O iddia edir ki, süni intellekt filmlərin keyfiyyətini 10 faiz artıra bilər ki, bu da sənayedə əhəmiyyətli bir irəliləyiş olardı.

Избранный
0
1
sia.az

2Источники